2 Ocak 2011 Pazar

Sex seks

slm arkadaşlar öncelikle bu site çok güsell:) hemen hikayeme geçeceğim birgün kız arkasımı evden alacaktım haa bu arada lise son öğrencisiyim.18yasında adım batuan yakısıklı bır kısıyımdır.kız arkadasımda etine dolgun balık etlı fiziği süper biridir.arabayla kız arkadaşımı almaya gittim ve aşağı indi.akşamdı gezioduk altında okul eteği vardı bacakları süperdi yaa.baraja doğru gidiyoduk ve elim vitesde benım elımın uzerıne elını koydu içim bi acayip oldu kendiside bacaklarını ayırmıs oturuyor.benım 20 cmlık kazık gıbı oldu aklımda onu hep sıkmek wardı.yavaş yavaş gidrken bacaklarının üstüne attım elimi baktım sesi cıkmıo kilotlu corabı wardı baldırlarına doğru okşuyorum.oda azmıştı belli.baraja egelmiştik arabada seviştik arka koltukta azcık bırbırımıze surtunduk.sonra onu soymaya basladım hıc ıtıraz etmıyodu eteğini çıkarttm sadece altında külodu vardı.heryerini emiyodu benimde soyunmamı istedi bende soyundum arabanın içinde :D sonra kilodunu çıkarttım ve yalamaya basladım bakireydi süperdi yaa bir tane tüy yoktu walla.arabada krem vardı götünün kenarlarına sürdüm azcık yüklendim girmedi ama cok acıyodu bağırıyordu.ve en sonuda azcık girdi yapa yapa soktum.oda alışmıştı.ben dayanamadım amındaydı benım gözlerim cıkarıp amını sıkecektım ondada bayabir zorlandım ama soktum fırın gibiydi.kan geldi.kızlını almıştım elinden.ilk o boşaldı.sonra bende içine boşaldım 3 gün oldu acaba hamilemi :D çocugum olacak cok güsel bişi..

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa